+420 277 278 666

info@meblik.cz

Váš košík

…je prázdný. :(
Facebook
MEBLIK.czSlužby a výhodyČasté otázky

Časté otázky

1. Máte prodejnu v České republice?

Ne, v tuto chvíli prodejnu v České republice nemáme, ale plánujeme ji otevřít v Praze na začátku příštího roku. 

2. Přijímáte objednávky a jakým způsobem lze nakupovat?

Přijímáme objednávky s přímým doručením domů kurýrem. Chcete-li učinit objednávku, napište nám, jaký nábytek si chcete zakoupit na naši e-mailovou adresu: info@meblik.cz a my Vám dáme vědět, jak dále postupovat. Všechny ceníky jsou zveřejněny na našich webových stránkách.

3. Jak dlouho trvá doručení do České republiky?

Záleží na místě doručení. Průměrná doba doručení v rámci Evropy trvá 3 až 7 pracovních dnů.

4. Jakým způsobem je nábytek zasílán?

Veškerý nábytek je v rozloženém stavu určený pro samostatnou montáž – obsahuje vícejazyčný návod ke složení. Nábytek je zasílán na paletách a navíc je zabezpečen překližkou, která vyloučí jakékoliv poškození během dopravy.

5. Jak mohu zaplatit?

Na stránke je že sa dá platiť Paypalom, tú časť, ktorú som označil stačí zmazať.

6. Kdy musím platbu uhradit?

Platba musí být provedena předem. Chcete-li pokračovat ve své objednávce, musíte předem zaplatit 50% z celkové částky. Poté před plánovaným datem odeslání musíte zaplatit zbývajících 50% z částky a tato částka musí být připsána na náš účet.

7. Kdy dostanu fakturu?

Faktura bude zaslána hned po obdržení Vašeho e-mailu s objednávkou za předpokladu, že budeme mít veškeré Vaše kontaktní údaje: jméno a adresu.

8. Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Nemůžete. Poté co provedete platbu, nelze už dělat žádné změny v objednávce. Pokud si přejete objednávku zrušit, zaplacených 50% z částky Vám nebude vrácen.

9. Mohu svoji objednávku sledovat?

Všechny objednávky jsou odeslány mezinárodní kurýrní službou a mohou být sledovány na internetových stránkách dané služby pod poskytnutým sledovacím číslem.

10. Moje objednávka má zpoždění, co mám dělat?

Své objednávky můžete sledovat na internetových stránkách kurýrní služby. Občas se ale něco pokazí, proto prosím přijměte naši omluvu, pokud Vaše objednávka dosud nedorazila, jak bylo dohodnuto. Pokud má Vaše zásilka zpoždění delší než 3 dny ode dne předpokládaného doručení, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese info@meblik.cz.

11. Co se stane, když nejsem přítomen v době příchodu kurýra?

Kurýr se obvykle snaží doručit paletu znovu.

12. Moje objednávka je chybná/poškozená, co mám dělat?

Prosím přijměte naši omluvu a postupujte podle našeho návodu na reklamaci. Pokud vidíte, že škoda byla způsobena kurýrní službou, prosím vyfoťte ji při přebírání objednávky a v přítomnosti kurýra vyplňte reklamační formulář. Pokud zjistíte, že je něco špatně nebo něco chybí poté, co kurýr odešel, poskytněte nám prosím co nejvíce informací a fotografií. Jsme si vědomi toho, že chyby se stávají, a uděláme, co bude v našich silách, abychom problém vyřešili co nejdříve, a v případě potřeby Vám pošleme nový nábytek. Na veškerý nábytek se vztahuje dvouletá záruka. V případě chyby nebo poškození Vám doručení zaplatíme.

13. Pokud máte jakýkoliv dotaz, kontaktujte nás na telefonním čísle +421 948 510 574

Go top